מדובר בתפקיד מרכזי המהווה ממשק בין כלל מחלקות החברה, הדורש טיפול במספר רב של נושאים במקביל ויחסי אנוש מצוינים.
התפקיד כולל:
• ניהול אדמיניסטרטיבי ואופרטיבי של המשרד
• קשר שוטף מול הספקים השונים, הזמנת ציוד משרדי • מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לכלל עובדי החברה • ניהול יומנים מורכבים ותיאומים מול לקוחות החברה • עבודה שוטפת מול הנח"ש: הפקת חשבוניות, מעקב אחר תשלומי לקוחות וספקים, קופה קטנה • אחריות על תחום הרווחה: דוחות נוכחות, תכנון וארגון פעילויות רווחה לעובדים, עזרה בתהליכי הגיוס, קליטת עובדים חדשים • תמיכה במחלקת פיתוח עסקי: תאום פגישות, הוצאת חבילות שיווק, עדכון שוטף של מערכת ה-CRM • אחריות על נראות המשרד וחדרי הישיבות
• נכונות למשרה מלאה ממשרדי החברה בשפיים
דרישות:
• ניסיון בניהול משרד ואופרציה - חובה • שילוב של יחסי אנוש מעולים עם אסרטיביות • עצמאות, יכולת קבלת החלטות ותיעדוף משימות • יסודיות וירידה לפרטים הקטנים • סדר, ארגון ודיוק • שליטה, מעקב וניהול של מספר משימות במקביל • שליטה באופיס -חובה • אנגלית ברמה גבוהה- יתרון • תואר ראשון - יתרון
משרה מלאה במשרדי החברה במתחם חוצות שפיים
בבקשה לציין דרישת שכר ולשלוח קורות חיים ל:
דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים למחלקת הפיתוח בעל/ת תואר / ניסיון בתחום מזון, כימיה, פלסטיקה
התפקיד כולל פיקוח על כל שלבי הפיתוח:
• אחריות על תיאום בין כלל הגורמים
• אחריות על לו"ז הפרויקט
• מעקב אחר משימות, ניתוח מידע
• איתור ספקים וטכנולוגיות
• ניהול תיק לקוח ותפעול ספקים
• בניית גאנט עבודה
• הזמנת חו"ג
• יכולת מענה לאתגרים שעולים מתהליך הפיתוח
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי - חובה
• סקרנות טבעית ורצון ללמוד מגוון תחומים משתנים
• דקדקנות וירידה לפרטים
• יכולת עבודה תחת לחץ וניהול מגוון משימות בו זמנית
• יכולת עבודה עצמאית
• אנגלית ברמה גבוהה
• מוטיבציה גבוהה לעבודה ונכונות לעבודה מאומצת
משרה מלאה במשרדי החברה במתחם חוצות שפיים
בבקשה לציין דרישת שכר ולשלוח קורות חיים ל: