דרושים
מנהל/ת מחלקת פיתוח קונספטים

לחברת חדשנות מעשית דרוש/ה מנהל/ת למחלקת פיתוח קונספטים.

אנו מחפשים מועמד/ת בעל/ת ניסיון מעולם השיווק, המחקר והאסטרטגיה.
מנהל/ת המחלקה נדרש/ת לשלב יצירתיות עם ניהול צוות, ניהול פרויקטים, ניהול ממשקי עבודה עם לקוחות ועם ספקים.
מדובר בתפקיד, מעניין ומאתגר מאוד, שמייצר חשיפה למגוון רחב של תחומים.
במסגרת התפקיד נדרשת הבנה טכנית והבנת תהליכים מורכבים.


דרישות:
  • יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה, מקוריות, חזון.
  • יכולת בניית מצגות והעברת מסרים ברמה הגבוהה ביותר.
  • תואר ראשון חובה, עדיפות לתואר שני בתחומים: מנהל עסקים/ שיווק/ תעשיה וניהול.
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד.
  • ניסיון בניהול צוות.
  • ניסיון בעבודה מול הנהלה בכירה.
  • ניסיון בניהול מספר פרויקטים במקביל.
  • יסודיות וירידה לפרטים הקטנים.
  • סדר וארגון.
  • תפישה מהירה.
  • יכולות אנליטיות גבוהות.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • נכונות לעבודה מאומצת גם מעבר לשעות העבודה המקובלות (בהתאם לצורך).
  • יתרון לניסיון כפלנר במשרד פרסום /במחלקת חדשנות /מו"פ בארגונים מסורתיים
משרה מלאה במשרדי החברה במתחם חוצות שפיים
בבקשה לציין דרישת שכר ולשלוח קורות חיים ל:


info@prin.co.il
מנהל/ת פרויקטים מתחיל/ה למחלקת הפיתוח

לחברת חדשנות מעשית, דרוש/ה מנהל/ת פרויקטי פיתוח עם ניסיון של 1-2 שנים בתחום פלסטיקה/מערכות מידע/ מזון/תעשייה וניהול/כימיה.
המשרה בכפוף למנהלת מחלקת פיתוח.

 התפקיד כולל פיקוח על כל שלבי הפיתוח:
• אחריות על תיאום בין כלל הגורמים 
• אחריות על לו"ז הפרויקט
• מעקב אחר משימות, ניתוח מידע
• איתור ספקים וטכנולוגיות
• ניהול תיק לקוח ותפעול ספקים
• בניית גאנט עבודה 
• הזמנת חו"ג
• יכולת מענה לאתגרים שעולים מתהליך הפיתוח

דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי חובה, תואר שני יתרון
• סקרנות טבעית ורצון ללמוד מגוון תחומים משתנים
• דקדקנות וירידה לפרטים
• יכולת עבודה תחת לחץ וניהול מגוון משימות בו זמנית
• יכולת עבודה עצמאית
• אנגלית ברמה גבוהה
• מוטיבציה גבוהה לעבודה ונכונות לעבודה מאומצת

משרה מלאה במשרדי החברה במתחם חוצות שפיים
בבקשה לציין דרישת שכר ולשלוח קורות חיים ל:

info@prin.co.il

 

מנהל/ת מכירות ופיתוח עסקי

לחברת חדשנות מעשית דרוש/ה מנהל/ת מכירות ופיתוח עסקי

חדשנות מעשית
עוסקת בתהליכי חדשנות לארגונים, בגיבוש ופיתוח סטארטאפים לתעשייה המסורתית בעולמות מגוונים (מזון, טקסטיל, רכב, פלסטיק ועוד) ובהשקת מוצרים חדשניים לשוק העולמי.

אם אתם
מעולים בניהול מערכות יחסים, יודעים לפתוח את הדלתות הנכונות, נחושים וחרוצים, אוהבים אתגרים, בעלי יכולת למידה ועבודה עצמאית, שחקני נשמה- מקומכם איתנו!

תחומי אחריות
מכירות, ניהול קשרי לקוחות קיימים, יצירת קהלי לקוחות ופיתוח שווקים חדשים, זיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול ויצירת שיתופי פעולה, עבודה מול שווקים גלובאליים, הפקת חומרים שיווקיים, ניהול המשימות ופרוייקטי המחלקה, עבודה ותיאום מול ממשקים שונים בחברה. 

דרישות חובה

• תואר ראשון מנהל עסקים / שיווק / תקשורת / כלכלה / יזמות – חובה
• ניסיון בתפקידי פיתוח עסקי / ניהול לקוחות / מכירות - חובה
• אנגלית ברמה מצוינת
• אופיס ברמה גבוהה מאוד

משרה מלאה במשרדי החברה במתחם חוצות שפיים

בבקשה לציין דרישת שכר ולשלוח קורות חיים ל:

info@prin.co.il
דרוש/ה מנהל/ת משרד

מדובר בתפקיד מרכזי המהווה ממשק בין כלל מחלקות החברה , הדורש טיפול במספר רב של נושאים במקביל ויחסי אנוש מצוינים.

התפקיד כולל:
• ניהול אדמיניסטרטיבי ואופרטיבי של המשרד. קשר שוטף מול הספקים השונים, הזמנת ציוד משרדי וכו', מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לכלל עובדי החברה.
• ניהול יומנים מורכבים ותיאומים מול לקוחות החברה.
• עבודה שוטפת מול הנח"ש: הפקת חשבוניות, מעקב אחר תשלומי לקוחות וספקים, קופה קטנה.
• אחריות על תחום הרווחה:  דוחות נוכחות, תכנון וארגון פעילויות רווחה לעובדים, עזרה בתהליכי הגיוס, קליטת עובדים חדשים ועוד. 
• תמיכה במחלקת פיתוח עסקי: תאום פגישות, הוצאת חבילות שיווק, עדכון שוטף של מערכת ה-CRM.
• אחריות על נראות המשרד וחדרי הישיבות
• נכונות למשרה מלאה ממשרדי החברה בשפיים.

דרישות:
• ניסיון בניהול משרד ואופרציה - חובה
• שילוב של יחסי אנוש מעולים עם אסרטיביות.
• עצמאות, יכולת קבלת החלטות ותיעדוף משימות
• יסודיות וירידה לפרטים הקטנים.
• סדר, ארגון ודיוק.
• שליטה, מעקב וניהול של מספר משימות במקביל.
• שליטה באופיס -חובה
• אנגלית ברמה גבוהה- חובה
• תואר ראשון - יתרון.


משרה מלאה במשרדי החברה במתחם חוצות שפיים
בבקשה לציין דרישת שכר ולשלוח קורות חיים ל:

info@prin.co.il