התשוקה לחדשנות מעשית והחשיבות הגדולה אצל טל לייזר עוד בהיותה סמנכ"לית שיווק בחברות מזון כגון שמן תעשיות וזוגלובק, במגוון תהליכים הנחשבים כבעלי השפעה ניכרת על התעשייה:

2001 - מיתוג ערכי לשמן צמחי! השקת הרעיון ש"יש שמן ויש שמן"
בפעם הראשונה שמן תעשיות יצרנו שמן צמחי עם ערך מוסף של תועלות בריאותיות לצרכן.
הוספנו לשמן ה"רגיל" ויטמין E ופיטוסטרולים המסייעים להורדת כולסטרול ויצרנו שמן צמחי בריא יותר בהשוואה לכל המוצרים האחרים בקטגוריה. החדשנות הגדולה, מעבר לרמת המוצר, הייתה ביצירת מיתוג אמיתי בתחום של commodity.

2002 - מהפכה בשוק השמנים - עוברים לשמן קנולה
שמן קנולה הוא שמן איכותי יותר לצרכן מחד וריווחי יותר
לחברה המשווקת מאידך.
טל לייזר היתה מעורבת בתהליך העשרת השמן
האיכותי אפילו יותר ע"י הוספת מינון 
אפקטיבי של פיטוסטרולים -
מרכיב מוריד כולסטרול, ויצאו במהלך שיועד להעביר את 
הצרכן לשמן
שהרבה יותר טוב לו! המהלך הצליח מאוד 
והפך את מאזן סויה -
קנולה בארץ לטובת הקנולה באופן גורף תוך זמן יחסית קצר.


2004 - המרגרינה שהוציאה את הטראנס מעולם המזון
הרכיב המזיק ביותר במרגרינה הוא השומן המוקשה. על בסיס איתור טכנולוגיה חדשנית הוצא השומן המוקשה - שומן הטראנס מהמרגרינה ויצאה לשוק, תחת המותג עץ הזית, מרגרינה בריאה ראשונה! מעבר לבשורה לצרכן ברמת המוצר הספציפי, השפיע המהלך על מגוון מוצרים נוספים העושים שימוש במרגרינה, כגון כל עולם המאפים...

2006 - השקת תחום חדש בארץ: מוצרים מבוססי קינואה
תהליך שהחל בזיהוי טרנד חדש וחשוב בעולם הבריאות - קינואה, והסתיים ביבוא הטרנד לארץ ע"י פיתוח מוצר מבוסס קינואה ועדשים ליצירת קציצות טעימות ובריאות במיוחד. המהלך תרם ליצירת קטגוריה חדשה בעולם המזון הישראלי - הקינואה! ויצר את המודעות לערך הבריאותי הגדול שלה. 

2008 ואילך - 
הקימה את חברת חדשנות מעשית אשר הפכה לאחת מחברות החדשנות המובילות בישראל. החברה עוסקת בייזום ובפיתוח סטארטאפים לתעשייה המסורתית כולל עיסוק יומיומי בתהליכי חדשנות ופיתוח מוצרים עבור מגוון גדול של חברות במגוון רחב של ענפים <קישור לדף לקוחות>.

המומחיות של טל לייזר בהכנסת חדשנות פורצת דרך לחברות זוכה להערכה רבה בארץ ובעולם. מאמרים רבים שלה בנושא חדשנות פורסמו במגוון עיתונים וכתבי עת <קישור לדף מאמרים>
זכתה בפרס בינלאומי 
BUSINESS INNOVATOR OF THE YEAR 2016 על פועלה בתחום החדשנות, ובפרסים יוקרתיים בתערוכות בינלאומיות עבור מוצרים חדשניים <קישור לדף פרסים> ואף רואיינה למגזין הבריטי היוקרתי Nutraceutical Business Review <קישור לדף הראיון>. כמו כן, הרצתה בסינגפור בפני מנהלי חברות סינגפוריות מובילות בכנס חדשנות שאירגן משרד החדשנות הסינגפורי.

טל לייזר מאושרת כיועצת חדשנות על ידי הרשות לחדשנות במשרד הכלכלה והתעשייה (לשעבר המדען הראשי) והביאה חברות רבות למכינת החדשנות לטובת השתתפות במימון תהליכי חדשנות ופיתוח מוצרים על ידי המדינה <קישור לדף מימון באמצעות מכינת חדשנות>.
ביחד עם הרשות לחדשנות והמועצה האזורית עמק המעיינות הקימה תכנית לחדשנות עבור תעשיית הייצור והחקלאות בעמק המעיינות. התכנית מאפשרת לקבל מענק ולבצע תהליכי חדשנות ופיתוח מוצרים חדשניים לחברות ומפעלים.

טל לייזר הוזמנה להרצות על חדשנות ופיתוח מוצרים בכנסים רבים בין היתר של איגוד התעשיינים, איגוד השיווק, אוניברסיטאות ובצבא. בכל הזדמנות היא מעבירה את המסר החשוב שבכל ארגון מסתתר סטארט־אפ, גם בתעשייה המסורתית שפחות רגילה לחשוב במושגים של חדשנות. בכל שוק ובכל תחום אפשר להמציא את הקטגוריה מחדש, וכך להזרים כסף חדש לארגון ואנרגיה חדשה ומלאת השפעה.

טל לייזר- מנכ”לית