תהליכי חדשנות ממוקדים
כל כך הרבה אפשרויות לחדשנות. לכל חברה וארגון מאפיינים שונים וצרכי חדשנות שונים בנקודות זמן שונות. 
מתוך הבנה זו אנו מציעים ללקוחותינו, לצד התהליך העיקרי שלנו ה Future Concept, מגוון תהליכים ממוקדים נוספים, מתוכם ניתן לבחור את תהליך החדשנות המתאים להם ביותר. 
הבחירה הממוקדת והנכונה ביותר לחברה ממקסמת את תועלת התהליך ותוצאותיו.


התהליכים:​
תהליך חדשנות ממוקד פחת  Golden Waste
טרנד עולמי סוחף ! שימוש בפסולת מתהליך הייצור ליצירת מוצרים חדשניים בעלי ערך כספי גדול עבור החברה.
מטרת התהליך הינו הפיכת הפסולת מנטל למנוע צמיחה על ידי חדשנות הנובעת משימוש יצירתי בפסולת, מהוצאות לרווחיות חדשה, שממצה את הפוטנציאל בפחת.
 
תהליך חדשנות ממוקד מוצר/קטגוריה Focus
תהליך ממוקד מוצר/קטגוריה ספציפית על פי החלטת החברה. תהליך מהיר שמאפשר השקת מוצר חדש תוך שנה, ומטרתו למצוא ערך חדש שיוביל למכירות חדשות ורווחיות חדשה.
התוצר חייב לכלול לפחות אחד משלושה אפקטים שמטרתם הקפצת הקטגוריה/מוצר הנבחרים : אפקט ה Twist, אפקט ה Craveability, אפקט ה New In.
תהליך חדשנות בעולמות השירות
אנחנו מאמינים שגם ארגונים בעולמות השירות חייבים לצמוח, להתחדש ולהתאים את עצמם לעולם המשתנה בקצב מהיר. בעולמות השירות, חדשנות מעשית מפתחת מודלים ומוצרים חדשים העושים שימוש נרחב בטכנולוגיות העדכניות ביותר על מנת לייצר חוויה חדשה ומתקדמת ולהגדיל את ערך הארגון ותרומתו. שירות - חוויה חדשה - מוצר חדש מותאמים תמיד ליכולות ולמאפיינים הייחודיים של הארגון. 
תהליך חדשנות למיפוי וזיהוי זירת החדשנות
לעיתים הבחירה היכן להתחיל עם תהליך חדשנות בחברה עם מספר קטגוריות/ חברות בנות מאתגרת. תהליך המיפוי מאפשר לחברה לראות ממבט על סקירה ואפיון של הקטגוריות הקיימות, ולהוביל את החברה בבחירת הקטגוריה המובילה, בעלת הערך המוביל, עם פוטנציאל המכירות והרווחיות הגבוה ביותר, המאפשר לחברה לפרוץ דרך בארץ ובעולם.