איך עושים את זה?
חולמים. חוקרים. עושים.
ישנם אנשים שהם Dreamers וישנם כאלו שהם Doers. אנחנו גם וגם ועוד קצת...
מיד יום אנחנו רוקחים רעיונות חדשניים אשר משנים את כללי המשחק בקטגוריה כולה. צורת צריכה, חוויה או צורת התנהלות חדשנית לצרכנים ולחברות.

התהליך מורכב משני חלקים ועוד אחד אופציונלי:

 חלק ראשון – גיבוש הרעיון לסטארט-אפ + תוכנית פיתוח
המוצרים, הקטגוריות, השווקים בהם החברות פועלות – איך ממנפים אותם? התהליך מיועד להציג לחברות קונספטים למנועי צמיחה שיגרמו להגדלת המכירות / הרווחיות. התהליך מבוסס על הרבה מאוד מקורות מידע מהארץ ומחו"ל, חשיבה יצירתית, תהליכים מגוונים והמון המון ניסיון, תוך מינימום מעורבות של הלקוח. התוצר העיקרי: קונספטים של חדשנות, ולצידם –תוכניות פיתוח שהם למעשה ה"מתכונים" לביצוע.


 חלק שני – ניהול פיתוח הקונספטים 
מוצר שנולד כחלק מהמחויבות שלנו ליישומיות! בתהליכים הראשונים שלנו בחברות הגענו עם רעיונות פורצי דרך – יישומיים ופעם אחר פעם נתבקשנו "להישאר" וללוות את החברות כדי שהדברים אכן יקרו.
על בסיס הבנת חשיבות הליווי נבנה תהליך ניהול הפיתוח כחלק המשכי ובלתי נפרד מהחלק הראשון, תהליך שמוכיח את עצמו כמהותי להשקת המוצרים החדשים פעם אחר פעם.