טל לייזר - מנכ"ל

התשוקה לחדשנות מעשית והחשיבות הגדולה שאני רואה בה באו לידי ביטוי עוד בהיותי סמנכ"לית שיווק בחברות מזון כגון שמן תעשיות וזוגלובק, במגוון תהליכים הנחשבים כבעלי השפעה ניכרת על התעשייה:

2001 - מיתוג ערכי לשמן צמחי! השקת הרעיון ש"יש שמן ויש שמן".
בפעם הראשונה יצרנו שמן צמחי עם ערך מוסף של תועלות בריאותיות לצרכן.
הוספנו לשמן ה"רגיל" ויטמין E ופיטוסטרולים המסייעים להורדת כולסטרול ויצרנו שמן צמחי בריא יותר בהשוואה לכל המוצרים האחרים בקטגוריה. החדשנות הגדולה, מעבר לרמת המוצר, הייתה ביצירת מיתוג אמיתי בתחום של commodity.

2002 - מהפכה בשוק השמנים - עוברים לשמן קנולה
שמן קנולה הוא שמן איכותי יותר לצרכן מחד וריווחי יותר לחברה המשווקת מאידך. העשרנו את השמן האיכותי אפילו יותר ע"י הוספת מינון אפקטיבי של פיטוסטרולים - מרכיב מוריד כולסטרול, ויצאנו במהלך שיועד להעביר את הצרכן לשמן שהרבה יותר טוב לו! המהלך הצליח מאוד והפך את מאזן סויה - קנולה בארץ לטובת הקנולה באופן גורף תוך זמן יחסית קצר.

2004 - המרגרינה שהוציאה את הטראנס מעולם המזון
הרכיב המזיק ביותר במרגרינה הוא השומן המוקשה. על בסיס איתור טכנולוגיה חדשנית הוצאנו את השומן המוקשה - שומן הטראנס מהמרגרינה והוצאנו לשוק, תחת המותג עץ הזית, מרגרינה בריאה ראשונה! מעבר לבשורה לצרכן ברמת המוצר הספציפי, השפיע המהלך על מגוון מוצרים נוספים העושים שימוש במרגרינה, כגון כל עולם המאפים...

2006 - השקת תחום חדש בארץ: מוצרים מבוססי קינואה
תהליך שהחל בזיהוי טרנד חדש וחשוב בעולם הבריאות - קינואה, והסתיים ביבוא הטרנד לארץ ע"י פיתוח מוצר מבוסס קינואה ועדשים ליצירת קציצות טעימות ובריאות במיוחד. המהלך תרם ליצירת קטגוריה חדשה בעולם המזון הישראלי - הקינואה! ויצר את המודעות לערך הבריאותי הגדול שלה. 

2008 ואילך - עיסוק יומיומי בתהליכי חדשנות ופיתוח מוצרים עבור מגוון גדול של חברות במסגרת "חדשנות מעשית".

תמונה של טל לייזר מנכל חדשנות מעשית
מי אנחנו - טל לייזר, מנכ"ל

 
<    >