התהליך העיקרי שלנו - חדשנות פורצת דרך

חדשנות שמשנה את כללי המשחק בקטגוריה כולה. צורת צריכה, חוויה או צורת התנהלות חדשה לצרכן ולחברה.

התהליך מורכב משני חלקים:

חלק ראשון – תהליך חדשנות יישומי עבור החברה
המוצרים, הקטגוריות, השווקים בהם החברה פועלת – איך ממנפים אותם?
התהליך מיועד להציג לחברה קונספטים למנועי צמיחה שיגרמו להגדלת
המכירות / הרווחיות.
התהליך מבוסס על הרבה מאוד מקורות מידע מהארץ ומחו"ל, חשיבה יצירתית,
תהליכים מגוונים והמון המון ניסיון, תוך מינימום מעורבות של הלקוח.
התוצר העיקרי: קונספטים של חדשנות, ולצידם – "מתכונים" לביצוע.

חלק שני – ניהול פיתוח הקונספטים שהוצגו לחברה בחלק הראשון
מוצר שנולד כחלק מהמחוייבות שלנו ליישומיות!
בתהליכים הראשונים שלנו כחברה הגענו עם רעיונות פורצי דרך – יישומיים
ופעם אחר פעם נתבקשנו "להשאר" וללוות את החברה כדי שהדברים אכן יקרו.
על בסיס הבנת חשיבות הליווי נבנה תהליך ניהול הפיתוח כחלק המשכי ובלתי נפרד מהחלק הראשון, תהליך שמוכיח את עצמו כמהותי להשקת המוצרים החדשים פעם אחר פעם.

חדשנות פורצת דרך